osobní rozvoj pro ty, kdo chtějí růst

ZRUŠENO, ŠKODA ... VYJEDNÁVÁNÍ PŘI STÍŽNOSTECH A REKLAMACÍCH

Vyjednávání je součástí našich životů. A je jen na nás jak je využít. Velice často to znamená zajistit si minimálně to, na co máme právo či nárok, když druhá strana odmítá. Každému z nás se to stává...

⁃ objednám si výrobu a instalaci kuchyňské linky včetně stavebních úprav a dodavatel neodvede práci dle původních dohod a reklamaci odmítá ...
⁃ dodavatel energií nám poslal oznámení o zdražení, ach jo, co s tím ? Mohu s tím něco dělat?!
⁃ proč mám jako stávající a dlouholetý zákazník od svého dodavatele internetu horší nabídku, než ten kterého se poskytovatel snaží nově získat?!
⁃ cestovka odvedla nekvalitní práci a zkazila mi částečně dovolenou. Mám se na to vykašlat nebo se ozvat?

Kdy a kde:

25.3. 2020 18:00 – 20:00 hodin
v prostorách ČNP Consulting (Na Bělidle 4, Praha 5 - Smíchov)

Setkáním vás provede Jan Krátký